سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزارهای غلط گیری و تصحیح متون انگلیسی

1- نرم افزار ورد

بله درست شنیدید! خود نرم افزار آفیس ورد شرکت ماکروسافت یکی از بهترین گزینه ها برای غلط گیری و تصحیح خطاهای نگارشی و گرامری در متون انگلیسی می باشد که بسیار کار شده و دقیق است ولی باید جدیدترین نسخه یعنی ورد 2016 را نصب کنید. برای فعال شدن آن کافی است که دکمه F7 کیبورد را فشار دهید.

2- نرم افزار Grammarly

قطعا تبلیغ این برنامه را دیده اید! فوق العاده هوشمند و قوی و در واقع بهترین در این زمینه! این برنامه به دو شکل وجود دارد: می توانید افزونه آن را بر روی مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس نصب کنید. می توانید پلاگین آن را روی نرم افزار ورد نصب کنید و خیلی راحت موقع تایپ اشتباهات خود را تشخیص دهید. نکته جالب در مورد این برنامه این است که می توانید مشخص کنید در حال تایپ چه نوع متنی هستید، رسمی، دوستانه یا نیمه رسمی و خود برنامه بر اساس انتخاب شما، اشکالات متن را تصحیح می کند.

3- نرم افزار قدرتمند White smoke

این نرم افزار یکی از بهترین ها در زمینه تصحیح آفلاین متون است ولی به شرطی که بتوانید نسخه جدید آن را پیدا کنید. برای دانلود نسخه 2012 کرک شده آن کلیک کنید! درواقع اگر دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکترا هستید و یا استاد دانشگاه هستید و میخواهید مقاله ای را برای چاپ در نشریات معتبر انگلیسی ارسال کنید نرم افزار WhiteSmoke به شما کمک می کند تا یک مقاله انگلیسی بدون مشکلات ساختاری را ارائه دهید. یکی از شرایطی که باعث می شود یک مقاله بتواند در یک نشریه معتبر انگلیسی به چاپ برسد این است که از لحاظ ساختاری و املایی و دستوری مشکلی نداشته باشد. این نرم افزار به صورت پیشرفته مشکلات ساختاری یک متن انگلیسی را به شما نشان می دهد. شاید بگوئید نرم افزار Microsoft Word هم این کار را انجام می دهد. اما پاسخ این است که این نرم افزار کاری فراتر از غلط یابی املائی و دستوری را انجام می دهد.

ادامه مطلب....